2023-07-20 19:42:54
Współcześnie obserwujemy dynamiczny świat, w którym zmiany stanowią jedyną niezmienną wartość. W takim nieustannie krajobrazie, kluczem do osiągnięcia sukcesu jest umiejętność adaptacji i ciągłe dążenie do nauki.
2017-06-21 08:34:02
W dniach 8 i 9 czerwca Warszawa stała się stolicą branży IT w Polsce.
2016-05-18 11:06:50
Od 1 czerwca twórcy gier wideo będą mogli składać wnioski o dofinansowanie badań przemysłowych i prac rozwojowych w konkursie w ramach programu sektorowego GAMEINN ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W tym roku do rozdysponowania jest 80 mln zł.
2015-03-02 10:56:19
Dwa dni na wymyślenie i stworzenie prototypu aplikacji miały grupy deweloperów mobilnego oprogramowania, które w Poznaniu wzięły udział w konkursie NeedApp.
2014-07-30 11:11:09
„Z programowaniem jest tak, że trzeba najpierw spróbować, dopóki się nie spróbuje, to nie wiadomo czy to jest to, co chcielibyśmy robić. Niekoniecznie trzeba określać siebie jako umysł ścisły, aby spróbować, a potem stać się programistą” – tłumaczy dr inż. Paweł Tadejko.
2014-07-03 13:09:44
Jeżeli podczas wakacji np.: kupiliśmy wadliwy towar, mamy problemy z wynajmem samochodu, zakwaterowaniem w hotelu, nasz lot się opóźnia, dzięki aplikacji „ECC-Net: Travel” możemy mieć szybki dostęp do porad i podpowiedzi, jak w danej sytuacji się zachować. I to w 25 językach.
2014-06-27 10:32:07
Fotolia, wiodąca europejska agencja zdjęć stockowych, ogłosiła, że dzięki aplikacji Fotolia Instant zostało sprzedanych już 50 000 obrazów, plasując bank zdjęć tym samym na szczycie platform sprzedających zdjęcia ze smartfonów.
2014-03-06 08:36:25
Platformę e-learningową, która ma m. in. przygotować uczniów do studiów matematyczno-przyrodniczych a studentom pomóc w nadrobieniu szkolnych zaległości uruchomił Uniwersytet Śląski w Katowicach. Zadania są dostępne m.in. na tabletach i smartfonach.
2014-02-28 09:04:26
Wywiad z Natalią Hatalską pt. „Znajomość nowych technologii jest niezbędna” dotyczący zależności między innymi wpływu nowych technologii na rynek pracy.
2014-01-15 15:14:43
Poznaniacy, Michał Bąk i Patryk Strzelewicz, wirtualną rzeczywistość połączyli ze światem tradycyjnej rozrywki. Ich elektroniczna kostka do gier planszowych, która dzięki technologii bezprzewodowej łączy się z tabletem i smartfonem, ma szansę na globalny sukces.
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.